1000 TL ve ÜZERİ ALIŞVERİŞLERİNİZDE ÜCRETSİZ KARGO

İade Politikası


Satın alma işleminizi 14 gün içinde açıklama yapmaksızın iptal etme hakkına sahipsiniz. Cayma hakkı süresi malların teslim alınmasından itibaren 14 gün sonra dolmaktadır.



Cayma Hakkı

Cayma hakkınızı kullanmak için, bize caymak istediğinizi net bir şekilde bildirmeniz gerekmektedir, ör. KAPKA Müşteri Hizmetlerimize eposta göndererek. Teslimat anında basitçe paketi teslim almamayı / imzalamamayı seçme hakkınız yoktur. Satın alma işlemini iptal etmek isterseniz, ürünü bize iade etmeniz gerekmektedir. Ürünün niteliğinin, özelliklerinin ve işlevini yerine getirme şeklinin saptanması için gerekli olanın dışındaki kullanımdan kaynaklanan ürün değeri düşmesine ilişkin sorumluluk tarafınıza aittir. İade edildiğinde ürünün sorumlu bir şekilde paketlenmiş olmasının sağlanması riski tarafınıza aittir. Ürünü/ürünleri fazla gecikmeden ve bize caymak istediğinizi belirttiğiniz tarihten itibaren en geç 14 içinde iade etmeniz gerekmektedir. İade ürünler aşağıdaki adrese gönderilmelidir:

KAPKA HEDIYELIK ESYA A.S. FENERYOLU MAH. HUSEYIN PASA CIKMAZI 28/A 34724 KADIKOY / ISTANBUL TURKEY

Cayma hakkının kullanılması durumunda, ürünün iadesi ile ilgili kargo masraflarının ödenmesi sizin sorumluluğunuzdadır. Paketinizin taşıma sırasında zayi olması halinde taşıyıcıdan tazminat talebinde bulunabilmek adına, gönderinizi usulüne uygun olarak sigortalatmayı unutmayın. Satın alma işlemini iptal etmeniz durumunda, ödemenizi hesabınıza en kısa süre içinde ve caymak istediğinizi belirttiğiniz bildiriminizin tarafımıza ulaşmasının ardından en geç 14 içinde iade edeceğiz. Bununla birlikte, ücret iadesini iade edilen ürünü teslim alana veya tarafımıza ürünün iade edilmiş olduğuna ilişkin evrakı ibraz etmenize değin bekletebiliriz. Ücret iadeleri satın alma işleminin yapılmasına kullanılan ödeme kartına havale edilmektedir. KAPKA, ücret iadesinde kullanılmak üzere gerekmesi halinde, sizden banka bilgilerinizi vermenizi talep edebilir. Uygunsuz ürünlerin iadesi Eğer tarafınıza ayıplı ve/veya uygunsuz ürün teslimatı yapılmışsa, sizden ürünlerdeki ayıpları ve uygunsuzlukları satın aldığınız ürünün teslim alınmasının ardından en geç 14 gün içinde bildirmenizi rica etmekteyiz. Sizden KAPKA Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçmenizi, ayıbın ne olduğunu net biçimde belirtmenizi ve tercihen sipariş onayını da içerecek şekilde fotoğraflarla desteklemenizi rica etmekteyiz. Bilgiler ve destekleyici materyaller teslim alındıktan sonra, KAPKA talebi değerlendirecek ve çözüm konusunda size yardımcı olacaktır. Size ya (kısmi) ücret iadesi yapacak ya da ayıplı ürünün yerine yeni bir ürün göndereceğiz. Eğer KAPKA size ücret iadesi yapmayı seçerse, ödemenizi hesabınıza en kısa süre içinde ve ayıplı ürüne ilişkin değerlendirmemizi yapmamızın ardından en geç 14 içinde iade edeceğiz. Ücret iadeleri satın alma işleminin yapılmasına kullanılan ödeme kartına havale edilmektedir. KAPKA, ücret iadesinde kullanılmak üzere gerekmesi halinde, sizden banka bilgilerinizi vermenizi talep edebilir. Durum bazında yapılan değerlendirmeye göre, size ürünleri depomuza geri göndermenizin gerekip gerekmediğini ya da bilgi ve ilave materyallerin yeterli olup olmadıklarını belirteceğiz.


Herhangi bir sorunuzun veya kaygınızın olması durumunda, bizimle info@kapka.com.tr eposta adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Bize ulaşın

Yukarı Dön

Penzance, Birleşik Krallık'tan biri satın aldı.

Product name

info info